Planer planer planer..

2011-12-19 ☆ 13:01:32

Har just duschat, så nu sitter jag och väntar på att min deo ska torka så jag kan sätta på mig lite kläder. Efter det ska jag vandra iväg för att posta ett brev och sedan är det faktiskt dax för sjukgymnasten. Timmarna som jag varit vaken har bara rusat iväg, herregud så fort dagarna går! Måste bara säga att jag inte ångrar en sekund att jag tog blodproverna i fredags, fyfan va skönt att slippa dom idag!

Igår var vi som jag berättade hos Daniels syster och spelade bingolotto. Hela nyårsgänget var då sammlat och planerna började smidas. Vi började med en inköpslista som tillmesta dels bestod av grädde. Ja, ni läste rätt! Grädde till sås, gratäng, mos, efterrätt för 8 pers. Kan ni tänka er hur mycker man behöver? Haha, ganska kul faktiskt. Tror och hoppas att det kommer bli en toppen helg! Om jag inte berättat det så ska vi till kungshamn där vi hyrt en stuga över nyårshelgen. Mysigt va? Skönt att slippa grums för en helg om inte annat!

Nu kommer jag inte ha tid för bloggen mer under dagen, tråkigt nog!
Ni får i alla fall ha en toppen dag. PUSS & KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0