Sista arbetsdagen för veckan

2011-12-15 ☆ 12:01:42

Ja, idag gjorde jag veckans sista arbetsdag. Är helt slut efter dagens pass.. Kunderna har strömmat på som aldrig förr och paketutlämningen har varit sky-hög. Alla beställer & hämtar ut sina julklappar nu, vilket gör det hela mycket stressigare och jobbigare. Men nu äntligen, nu ska jag vila! I morgon ska jag sova, sova och åter sova. Behöver så mycket sömn som möjligt på morgonen & dagarna nu när jag inte orkar sova på nätterna längre. Vet inte om det är jag eller den lilla som inte kan bestämma hur jag/vi ska ligga på nätterna. Jag vrider & vänder mig precis hela nätterna nu för tiden.

Idag har jag även gått in i gravid v 28, vilket känns underbart! Veckorna går fortare och fortare, och vi kommer närmre och närmre illans beräknade datum. Endast 12 veckor kvar idag. Hoppas tiden går lika fort som den gjort än så länge. Vi längtar! ♥

Nu ska jag hoppa ur arbetskläderna och strax bege mig av till affären för att handla inför helgen. Bex ska vara hos oss under helgen eftersom hon ska jobba. Och när Bex är här är det offtast Daniel som lagar mat (vilket brukar vara liiiiiiite mer komplicerat än när jag gör det) dvs, en hel del behöver inhandlas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0