sovmorgon?

2011-12-14 ☆ 08:35:01
Hade planerat att ta en sovmorgon idag eftersom jag stänger på jobbet i kväll och öppnar där igen direkt till morgonen.. Men icke sa nicke! Så klart kan jag inte sova så var därför vaken redan 06:30 som vanligt! Herregud att det ska vara så svårt att sova?! Well, finns inget att göra åt saken nu när jag väl är vaken. Har just druckit en kopp varm oboy med vispad grädde, underbar dryck! Funderar på att tappa upp ett varmt bad och lägga mig och läsa en stund. Men orkar jag verkligen? Brukar alltid bli så rastlös när jag badar på morgonen, konstigt nog!

Idag ska jag och träffa läkeren för "uppföljning" av mitt senaste besök då jag blev 50% sjukskriven. Får se vad som händer och sker, jag har faktiskt ingen aning. Nej, nu ska jag se om jag kanske kan somna om en timme. Funkar inte det så får jag ta och lägga mig i badet en stund, hur rastlös jag än är!

PUSS SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0