To day!

2011-12-21 ☆ 16:20:07
För att vara ärlig så har jag faktiskt inte städat sådär super mycket.. Dammat och damsugit vardagsrumet & städat toaletten är typ vad jag gjort. Har haft annat för mig så har helt enkelt inte hunnit. Får fortsätta i morgon, när jag egentligen tänkt ta tag i städningen! Nu ska jag i alla fall göra middag. Pasta & baconsås står på dagens meny, lite av en favorit nu för tiden faktiskt. Stor + för det är så lätt att tillaga!

Om 4 timmar ska jag knalla ner till jobbet för ännu en stängning. Antar att kunderna kommer julhandla under kvällen. Skönt så tiden rinner iväg så jag kan komma hem och hoppa i säng igen. Gör veckans sista pass i spelboa direkt till morgonen så sömn är mer än välbehövligt. Brukar vara som en levande död när jag går upp tidigt eftersom jag inte sover så mycket på nätterna. I natt höll bebisen på med nattidrott i min mage, ganska mysigt faktiskt.

Nu ska jag ta tag i maten!
PUSS & KRAM :)

Mysigt med lite snö utanför fönstren!
Julstämmningen ökar sakta men säkert



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0