Onsdag

2011-02-23 ☆ 21:02:53
Dagen började med ett pass på gymmet med min kärlek. Skönt att träna på morgonen! Synd att jag inte alltid hinner träna innan skolan.. Men men, det funkar bra på eftermiddagen med!
Sedan var det i alla fall teater med klassen som stod på schemat. "Evigt ung" var det vi gick på. Ganska bra faktiskt, men jävligt dryg dock..

När jag slutat åkte jag hem så gick hela familjen ut och käkade. Mysigt & gott. Dock blev jag på tok för mätt, jobbigt! Sedan åkte jag och Daniel till solariet och solade.

Nu ska vi kolla på Frozen, har faktiskt höga förväntningar på den filmen. Så håller tummarna på att den är bra.
Sedan ska jag packa väskan för en heldag med träning i Karlstad morgon. Jobbigt? JA!
Så nu får ni ha en fortsatt bra kväll.
KISS AND LOVE!
Patrizia Trygg



Ps, tänkte kanske kanske kanskesnart bjuda på ett smakprov av min balklänning.
Issa är ju faktiskt den enda av mina vänner som sett den..



Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är sjukt fin gumman !!! :) <3

2011-02-24 @ 15:56:33
URL: http://emiliamedfeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0