Torsdag

2011-02-17 ☆ 18:44:10
Just kommit hem från gymmet. Fy vad jag älskar att träna! Känns verkligen så bra när det är gjort.
Både psykiskt & fysiskt mår kroppen bättre av träning, vilket jag verkligen märkt.
Humöret blir bättre, man blir piggare, man får snyggare kropp.. Finns det några nackdelar?

Well, ska strax sätta mig och plugga.. Ovanligt? Nej, inte speciellt!!
Förövrigt så har jag köpt någon "specialkur" till min hårbotten idag. Så nu håller jag verkligen tummarna för att det ska bli bättre så jag kan börja ha håret utsläppt och se normal ut..
Har aldrig håret utsläppt.. Anledningen är att min hårbotten är gaaaaaanska instabil så tappar en hel el hår..
Men men, som sagt håller jag tummarna för denna specialkur som införskaffades idag.

SKriver mer senare.
PUSSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0