Torsdag

2011-02-24 ☆ 20:59:18
PUST!
Kom just innanför dörren efter en heldag i Karlstad.
Har varit i sundsadsbadhus och gjort livräddning & varit på KMTI på spinning & varit på teater.. Gissa vem som kommer vara trött i morgon? Gissar på en hel del träningsvärk med! Underbart skön träning idag måste jag säga.
Sedan har jag införskaffat ett halsband till balen med. Är så otroligt nöjd, mitt bästa inköp på mycket länge..
Om jag ska ladda upp en bild eller inte får jag faktiskt fundera på ett tag hihi!

I morgon är det i alla fall fredag. OCH, mina planer på utgång i stan skjuts faktiskt upp tills KBK på tempel.
I stället stannar jag i Gums och fester med mina underbara vänner. Låter som en bra ide va? JA!
Funderar på morgondagens outfit.. Kanske en blus och ett par leggins??

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och sätta på en bra film!
Just ja, angående filmen vi kollade på igår.. "Frozen" ni vet? Helt klart sevärd!

KISS AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0