Fredag

2011-01-28 ☆ 20:14:44
Lets dance!

Försöker få hit syster-yster på myskväll, meeen hockey killarna är liiiiiiite intressantare tror jag..
Well, ska iväg och möta henne senare när hon ska hit i alla fall eftersom det är sleep over in my place to night!
Sitter i alla fall och kollar på lets dance och käkar cheez ballz, MUMS!

Har som sagt storstädat idag. Blev jätte fint!
Ska till LAGER HOUSE & IKEA i morgon och se om jag hittar något kul till lägenheten.
Vilket jag kommer göra eftersom jag verkligen äää-lskar LAGER HOUSE!

Skrutten är verkligen skit mysig, han saknar Daniel tror jag.
Han vägrade hoppa upp i sängen igår tills jag la på mig Daniel täcke?!

Har bestämmt vad jag ska köpa till Daniel med.
Vad tänker jag inte skriva föräns det är fixat ;)

KISS AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0