Lördag

2011-01-15 ☆ 12:39:12
Boxningen i morse var något av det jobbigaste jag någonsin gjort, svettigt som fan!
Men det va i alla fall skit kul. Nästa vecka åker handskarna på igen.

Finns inget vatten i grums idag, skit kul!

Är super laddad för en bra kväll.
Vet dock inte vad jag ska ha på mig? Står mellan 3 klänningar, alla är lika snygga så vet inte vem jag ska välja..
Bär av till Erica & Mikaelas place runt 16 tiden i alla fall. Måste kolla på deras nya lägenhet som de ganka nyligen flyttat in i. Sedan åker vi hem till Emilia och kör på förkrök där.

Nyss gjort franskmanikyr, det snygaste man kan ha!


Ha en toppen kväll, för det ska jag ha!
KISS AND LOVE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0