Lördag

2011-01-22 ☆ 12:06:20
1,5 dygn höll skiten i sig. Är heeelt slut! Känns verkligen som kroppen inte orkar lyfta ett finger, öppna ögonen eller ens prata. Skulle vilja sova hela dagen och vakna igen när jag är pigg och allert. Men icke! Är inte en sån människa som klarar av att sova hur som hellst. Eller jo, om jag åker buss haha!
Well well, mår i alla fall inte illa längre och det är det som är huvudsaken.
Fick ta ledigt från jobbet idag, välbehövligt! Ska vila hela dagen...

Funderar på hur man gör för att ladda ner en film. Har aldrig fattat hur man gör det riktigt.
Någon som vet hur man gör? Tacksam för svar!

Som vanligt duschar jag som en tok när jag är sjuk. Duschar verkligen heeela tiden!
Tror att jag gjort det sedan jag var liten faktiskt.
Igår stod jag under duschstrålarna ca 11 gånger, mums!

PIGG? Kanske inte...


Nej nu nu ska jag försöka käka någonting.
Skriver mer senare.

PUSSS PUSSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0