Lördag

2011-01-22 ☆ 16:41:39

Sååå, fått i mig lite makaroner och en korv. Det går framåt!
Började dock få ont i magen igen direkt när jag käkat..
Funderar på att ta mig dagens tredje dusch och sen försöka sova ett tag.

Nerladdandet av film gick väll inte sådär skit bra, la iden på hyllan helt faktiskt.
Väntar istället på att Daniel ska komma hem så han kan ladda ner en movie.

Annars då? Har ingenting intressant alls att skriva om eftersom jag spenderat de senaste timmarna i soffan.
Det är verkigen nackdelen med att vara sjuk.. Alltså att det äe såå jävla tråkigt! Man gör verkligen iiingenting..

Måste även slänga in en tanke till alla som förlorat en nära nu på sistone.
På-tok för mycket har hänt i vårt lilla samhälle på kort tid..
Tänker på er alla och beklagar verkligen sorgen till alla som förlorat en kär.


KISS AND LOVE P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0