Onsdag

2011-01-12 ☆ 15:53:45
Idag har jag & Skrutten varit hemma hos mamma, super mysigt!
Skrutten har varit ute i snön för första gången... Han tyckte det var skit coolt, men jävligt kallt om tassarna.

Kommer nyss in från en promenad. Tog en walk badhuset för att boka en crosstrainer tills i kväll, hugtig va?!
Nu ska jag fixa lite käk och sedan ska jag tvätta... Fattar inte hur vi kan få så mycket tvätt på bara några dagar?!
Men men.. gott att få bort det innan det blir ännu mer.

På kvällens schema står mys framför tvn. Har för mig att någonting började idag som jag vill se.. Men vad?
Hoppas jag kommer på det sen!

Well well, ska fixa lite nu.
Skriver mer sen.

KISSS AND LOVE








Kommentarer
Postat av: Linda

Men jösses va stor han har blivit!

Kram!

2011-01-12 @ 22:45:30
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se
Postat av: patrizia

Eller hur, han växer allt! :) kraaam

2011-01-13 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0