Torsdag

2011-01-06 ☆ 10:12:57
Gårdagen som spenderades med min lilla syster var skit mysig. Dagarna som spenderas med henne bjuder alltid på lika mycket skratt. I LAV JO!

Tog som sagt en stanrunda igår. Införskaffade en sommarklänning, sjal, linnen och kroppsglitter.
Bild på klänningen kommer, den är skit snygg!

Nu bakas det sockerkaka för fulla muggar in my place, mums!
Tror jag kommit in i en bakperiod fakiskt..
Vet inte riktigt vad dagen bjuder på för bravader men antar att det blir en lugn mysdag.
Blev skapligt förvånad när jag vaknade i morse och såg att det fortfarande snöar, gaaaaanska mycket med!

Nu ska jag gå och väcka Daniel.
Skriver mer senare.

KISS AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0