Fredag

2011-07-08 ☆ 21:28:00

07:30-18:00 (alltså hela dagen) har spenderats på jobbet, vilket verkligen känns i ryggen nu!
Tack gode Gud för min mjuka gooa säng!

För tillfället sitter jag nermyst i soffan och käkar chips & dipp. Älsklingen lagade mysmiddag förut när jag slutade jobbet, vilket va as gott! Så ja, filmmys står på kvällens schema. UNDERBART VA?!


Just ja, måste även passa på att berätta att jag har som vanligt spenderat hela veckan med lilla Bex. har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som under de senaste två veckorna. Vi har verkligen så sjukt kul ihop jag och Bex. Känns faktiskt tommt här hemma nu när hon inte är här.. Well, hon kommer ju i övermorgon igen ;)


Ha en toppen kväll i alla fall.
KISS AND LOVE

PS:BARA SÅ ALLA VET KOMMER MIN BLOGG HELT BYTA RIKTNING OM NÅGON MÅNAD (INTE BESTÄMMT NÄR ÄN).



Kommentarer
Postat av: Anonym

efter kreta passar väl jättebra tidsmässigt:)

2011-07-09 @ 08:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0