Måndag

2011-07-04 ☆ 22:56:42
4 dagar sedan sen jag bloggade sist, skärpning som gäller nu! Men, helt ärligt... Det är sommar, jag jobbar, jag umgås med mina underbara vänner, min underbara pojkvän OSV. När finns några minuter över för bloggen? Inte alls offta om jag ska vara ärlig. Men men, ibland ska jag allt kunna kika in och skriva av mig lite. JAG LOVAR!

De senaste dagarna/veckorna har spenderats på jobbet. Jobbar ganska intensivt nu ända fram tills 23 Augusti när jag och Daniel sätter oss på planet till KRETA. Underbart va? Känns as skönt att ha något att längta till. Inte för att jag går och tänker på det varje dag men imellanåt kommer allt en tanke att, fan va skönt att jag snart ligger på standen utomlands! (För er som undrar är jag ledig från jobbet nästan varje söndag & de flesta torsdagarna.)

Ska hoppa in i duschen nu och sedan är det sängen som gäller. Bexi har redan somnat, den sömntutan! Daniel och mina små mys-katter är även de redo för sängen. Är super trött idag, så det ska bli såååå skönt att sova.Skriver mer i morgon, och kommer även då förhoppningsvis med lite nya bilder från de senaste dagarna.

Sleep tight! KISS AND LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0