onsdag

2011-07-06 ☆ 11:12:17
Just käkat lunch med Bexi, pasta & köttfärssås fick det bli idag. SJUKT LÄNGESEDAN!
Recept:
200 g köttfärs
1/2 gul lök
3 msk tomat pure
3-5 msk ketchup
kryddor efter egen smak
ca 1-2 dl grädde
&
pasta



Dagen kommer förövrigt spenderas på jobbet, jobbar mellan 14-22:15. Kul eller inte, avgör ni!
Så speciellt mycket mer kommer faktiskt inte jag hinna med att göra idag inte.. Känns såå skönt att jag är ledig i morgon, mumms. Ska upp till mamma en sväng i morgon när Bex slutar jobbet. Får se vad resten av min lediga dag har att erbjuda. Vad ska ni själva göra?

Nu ska jag göra mig i ordning lite och sedan ska jag försöka hinna städa lite. Ha en toppen dag!
KISS and LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0