torsdag

2011-07-07 ☆ 09:29:56
Min lediga dag och jag är klar-vaken redan?! Alltså, ärligt! Kunde jag inte åtminstone sovit tills 10-11 där någon gång? Nej då, så klart inte.. Har i alla fall just messat mamma så hon ska komma och joina mig & Bex en stund. Funderar skarpt på kladdkaka & grädde som morgon/förmiddags mys. Låter inte helt fel va? Kör nog på det!

Annars så ska dagen spenderas genom att göra så lite som möjligt. Ska bara slappa mig igenom hela dagen och det ska bli sååå otroligt skönt. Funderar verkligen på att ta ur mitt löshår snart. Visst, jag gillar långt hår men någon dag emellanåt är det faktitskt bra skönt att bara ha sitt vanliga korta & fula hår. TRO MIG, I KNOW! Solen ser ju även ut att kika fram lite idag, hörde jag lassehall? Går ju faktiskt att lägga sig på en filt ute i solen och göra så lite som möjligt med. Det låter faktiskt helt perfekt enligt mig ;) Vad ska ni själva göra?

KISS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0