Lördag

2011-06-18 ☆ 14:13:49
Jag skulle vilja spola tillbaks tiden ett par veckor.. Jag vill verkligen verkligen uppleva studenten en gång till. Har alltid hört att det är helt sjukt, helt ofattbart och det bästa man någonsin gör. Men jag har alltid tänkt, "Jaha? supa en vecka, as kul verkligen. Eller inte!" Men studenten är verkligen mycket mer än alhohol, vita klänningar och pengar. Studentveckan är det sjukaste, roligaste och det mest coolaste jag någonsin upplevt. Alltså, alla människor, glädjen, känslan av frihet och sammhörigheten som uppstår, det är någonting man aldrig annars kommer uppleva. Vår klass var inte tight för 5 öre, den har aldrig varit det under 3 år! Men sista veckan blev alla typ bästa vänner, helt sjukt men sant!  Tänk er själva att sitta fast på skolans parkering tills efter 23:00 på kvällen, man kan ju liksom inte göra mycket annat än att gilla läget. Måter ju säga att det var ett störtskönt gäng som satt på parkeringen och käkade familiepizza, drack cola, ringde runt till HELA VÄRLDEN (tänk er att vi var 8 st pers som alla ringde runt. Från enbart min mob ringdes 23 nr?!) Alltså ärligt, give me again!!!!!

Sedan balen då?! AAH, helt underbart! Ni som inte tagit studenten än, glöm verklign inte bort att lägga minst lika mycket krut på balen. Det var så sjukt kul! Alla var så fina och stämmningen var minst sagt på topp. Åååh, vill ha studentbal igen. Vsst att biljetten var dyr, men med handen på hjärtat skulle jag gärna betala för den varje år bara för att få gå på balen. Det är verkligen en engångs grej som alla borde uppleva, fyfan va roligt det var!

Under studenvecka:
-Bal, (bad hahaha), middag hos G, fixa flak, pizza på skolans parkering, champange frukost hos Pontus, middag på skolan, (ptss, fick faktiskt stipendium!), cider och annat gott på skolas toalett, betygdutdelning, utspring, åka flak och skrek halsen av oss, studentmiddag med familien, förkrök hos Emilia, G kom till festen och körde oss till stan, studentfest på nöjjes, uteservering, score, kil OOOOOOOOSSSSSSSSSVVVVVVV!!! Helt sinnes, right?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0