Lördag

2011-06-04 ☆ 11:38:21
Gårdagen spenderades med brudarna, mysigt som fan! Började hemma hos Emilia där grillen sattes på och drinkarna åkte fram. Känns heeelt sjukt att vi snart skiljs åt.. Men, banden kommer förmodligen aldrig brytas även fast skolan slutar. Sedan stod i alla fall TEMPEL på schemat. Va inte alls lika kul som det brukar vara, tråkigt nog. Men men, kan inte alltid vara topp 10 inte.

Nu har jag i alla fall just käkat frukost (vilket jag gör typ 1 gång per år) Så nu ska jag städa och vänta på att klockan blir runt 16-17 där någon gång så jag kan gå ut och steka på balkongen. Låter inte helt fel va? Förövrigt så har jag inga planer alls för idag. Så, ni får ha en toppen lörsdag i alla fall. Gör inget som inte jag skulle gjort!

BILDREGN













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0