Måndag

2011-06-20 ☆ 11:31:31
Gött med fint väder, mindre gött att jag ska jobba om drygt en timme... Men men, jobbar bara tills 16:00 så jag hinner faktiskt njuta av vädret när jag slutar. Låter helt okej va?


Gårdagen spenerades i alla fall i Forshaga hemma på Simones trästol i 5 timmar. Träsmak i rumpan, OHJA! Hon brännde i alla fall in löshår på mig. Blev skit bra faktiskt. Har dock såååå ont i skallen idag eftersom man blir så sjukt öm i hårbotten dagen efter. Men som man brukar säga, vill man vara fin får man lida pin. RIGHT?!


Snart midsommar med, tråkigt nog blir det inte kusten för vår del... Tycker att det är så jävla töntigt att det är 25års gräns överallt bara för att det är midsommar! FET DISS TILL KUSTEN SOM HÖJER ÅLDERSRÄNSEN ÖVER MIDSOMMAR! Men men, dagen kommer i alla fall spenderas i Borgvik med min underbart familj och massa goda drinkar ;) Låter inte helt fel va? vad ska ni sjävla göra?


Nej, nu måste jag fixa i ordning mig lite faktiskt!
Ha en toppen dag
KISS AND LOVE

 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0