Måndag

2011-06-20 ☆ 19:46:34
Längtar verkligen tills jag & älsklingen åker till kreta! Vill verkligen ha sommar & sol nu, men än så länge har inte Sverige haft speciellt mycket att erbjuda..  Är så otroligt trött på regn, blåst, moln och allt annat som hindrar solen från att steka och göra vattnet varmt och badvänligt. Men men, det kommer väll strax får vi hoppas på!


På torsdag blir det stan med mamma, måste verkligen köpa en midsommarklänning! Tror att jag ska köra på en långklänning i år, snyggt va? Har verkligen en sorts HATKÄRLEK till långklänningar. Konstigt men sant! Har i alla fall hittat en skit snygg på H&M som jag tänkte ha ihop med en jeaansjacka, snyggt va?

Nej, nu ska jag fixa i ordning lite här hemma innan jag ska gå ut på en promenad och sedan och möta Bex!

Visst blev håret great?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0