onsdag

2011-06-15 ☆ 16:22:44

Hunnit med såååå mycket idag vilket känns as bra!

Var i väg till gymmet i morse och körde första passet på typ 2 månader, underbart! Samma visa gäller i morgon igen. Sedan gick jag hem, lagade mat och fixade lite här hemma. Efter detta drog jag på mig arbetskläderna för att sedan jobba i 2 timmar. Så nu har jag just kommit hem och satt mig i soffan. Ska strax hoppa in i duschen.

Ikväll står myskväll med goa brudar på schemat, uuuunderbart! Ska köpa lite frukt sen tänkte jag... Ska i alla fall göra ett gott försök denna gången, men chips & choklad är ju så otroligt gott! Det är verkligen plågsamt att inte käka cholkad! Men men, ananas & vindruvor är bra gott det med! Får se hur många timmar det tar innan jag ångrar det jag just skrev. Det kommer sluta med att jag sitter med en cholkadkaka i högsta hugg i kväll ändå.

Förövrigt då? Bränner in löshår på söndag, längtar som fan! Trivs jätte bra i långt hår. Hade inte min hårbotten sagt ifrån i söndags hade löshåret fortfarande varit på plats. Är förvånad över ett det gick ha i så länge som en vecka, har aldrig klarat det förut.. Kanske är på bättringsvägen? Inbilla sig går ju alltid i alla fall haha! Nej då, men jag blir alltid mycket mycket mycket bättre på sommaren så länge solen är framme. TACK GODE GUD!
 

Måste bara visa en så söt sak som min goa lillasyster la i min postlåda förut, visst är hon gullig?
Bea är verkligen min bästa vän i hela världen, vilket hon alltid varit och alltid kommer vara. Finns ingen och har aldrig funnits någon jag har så kul med som jag har med henne. Beatrice Johanne Trygg, ILY!


Nu väntar duschen.
Ha en toppen kväll!
KISS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0