Söndag

2011-06-05 ☆ 11:41:19
Känns verkligen sååå skönt att det är söndag, hur konstigt det än låter! Har ju faktikt det alla säger är den bästa veckan i hela ens liv framför mig nu. GO GO GO!!!! Jag laddar för fullt och jag ska njuta av varje sekund av min studentvecka. Idag ska dag ska 20 minuter spenderas i solariet och resten i soffan framför en bra film. Ska göra hårinpackning & ansiktsmask senare, fyfan va underbart det ska bli. Funderar faktiskt på att göra en egen ansiktsmask, gillar verkligen det. Ska även gå ner med min balklänning till Rubi sedan så hon får stryka och fixa den, söt granne va? Sedan måste jag faktiskt prova den igen så den verkligen passar, är ett tag sedan jag provade den sist. Är lite smått stressad över att varken lim till löshåret eller mina lösnaglar kom i fredags som de skulle gjort. Skulle ju fixat allt det idag så endast smink & fixade av frisyr behövdes göras på tisdag.. Mamma kommer till mig redan runt 11 tiden på tisdag eftersom jag har fottografering vid 13 tiden. Drygt det känns att behöva vara klar så tidigt när inte balen börjar förens 18:00.. Men men, det får väll gå för den här gången då ;)


Jag kom på mig sjäv här om dagen att jag inte berättat någonting om utlandsresan vi gör i Augusti.. FÖRLÅT! Vi (jag och Daniel) åker i alla fall den 23/8 till Kreta, Agia Marina. Vi blir borta i 8 dagar och ska njuta av ledigheten och solen till 100%. Låter inte helt fel va? Längtar som tusan! :)
Lägenheter Iolida Village - Bild 1 Lägenheter Iolida Village - Bild 3
Lägenheter Iolida Village - Bild 11 Lägenheter Iolida Village - Bild 22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0