Tisdag

2011-06-14 ☆ 14:08:48
Sorry att jag uppdaterat dåligt men har faktiskt svikit blogg.se och provat på nattstad.se ett tag, vilket var såååå värdelöst. Gillar inte alls den sidan.. Men jag kommer förmodligen ha kvar den bloggen ett tag till och se om jag vänjer mig och tycker om den bättre.. Men ni kan vara lugna, tror aldrig att det kommer inträffa!

Har i alla fall varit i stan med min älskling idag för att bya ringen jag fick på studenten. Men efter som Thomas Sabos ringar inte finns i alla storlekar skulle det dröja ända tills hösten för att få en ny i rätt storlek.. Så jag fick välja en annan ring av samma märke som jag ville ha. Älskade verkligen min förra ring, men den här känns helt okej den med. Visst är den snygg? Silver och mycket glitter, precis som jag vill ha det!

THOMAS SABO, VÄÄÄÄRLENS BÄSTA SMYCKE MÄRKE!


Om nårga timmar står work på schemat!
KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0