Torsdag

2011-06-30 ☆ 22:50:35
GISSA OM DET HAR VARIT SKÖNT ATT VARA LEDIG IDAG?! HAR NJUTIT AV VAR ENDA SEKUND SKA JAG SÄGA ER!

Dagen har spenderats i den underbara solen med Bexi (som vanlig). Vi har stekt HELA dagen! Till en början var det meningen att vi skulle till stan med Casper som fyllde år igår, men självklart missade vi bussen vi skulle ta. Blev mos av allting så vi gick och käkade kinamat och sedan la vi oss i solen. Blev kanske ganska bra ändå till slut? Grattis igen i alla fall Casper, hoppas du haft en bra födelsedag. (OBS, han fyllde som dagt igår)

Har i alla fall varit bästa dagen på såååå länge, älskar verkligen sommaren. Dock är jag nu röd som en kräfta så ligger just nu och inväntar febern. Inte allt för skönt kanske! Men men, solen kommer alltid vara min bästa vän.
Nu ska jag faktiskt sova, trött som tusan. Work i morgon mellan 14-20:15, se you at ICA KLINGAN!

KISS AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0