Tosdag

2011-06-16 ☆ 11:58:11

Vet ni vad? Jag beslutade mig för att hoppa över gymmet idag och i stället dra ut på en långpromenad i det fina vädret, låter inte helt fel va? Ska bara dra på mig kortbyxor & snöra på mig skorna så är jag redo sedan. GO GO! Ska försöka spendera mycket tid ute idag. kanske till och med hänger Daniel och hans kusin ut på sjön senare när de ska fiska? Skulle vara gott att ligga i båten och glassa medan solen steker hihi ;)

I kväll/eftermiddag VS i morgon förmiddag ska vi iväg och köpa tält och campingstolar. Taggar för fullt nu! Inte för att jag är en campingmänniska men i vissa fall går det faktiskt bra. Så länge det finns dusch & toa är jag nöjd, tro det eller ej! Har massa massa massa saker som jag vill införskaffa nu, men det får vänta till veckan när lönen glatt rullar in på kontot.

Nej, dax för en walk!
HÖRS DÅ!
KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0