Lördag

2011-03-12 ☆ 11:30:28
-Fick bli lite mysfrukost med min kärlek förut.



Nu ska vi strax duscha & göra oss i ordning för att sedan kl 14:00 åka iväg på dop.
Kommer nog inte hinna med så speciellt mycket mer under dagen tror jag..
Men men, ska i alla fall ta med min kameran idag så jag kan ta lite kort. Ingen dum ide va? ;)



Till veckan har i alla fall jag & Daniel bestämmt oss för att börja träna på seriöst igen.
Har faktiskt saknat att träna jätte mycket nu.. Inte tränat på ca 2 veckor faktiskt!
Så ja, det ska bli super skönt att komma igång igen!

Ni får i alla fall ha en great dag! Njuuuuut verkligen av solen medans den är framme!
Måste faktiskt dyka in i garderoben och leta upp en snygg klänning som jag kan ha på mig sen.

KISSS AND LOVE PATRIZIA TRYGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0