Lördag

2011-03-05 ☆ 15:56:14
Sitter i soffan och käkar ostbågar, fritt fram eftersom det är helg!!
Slutade jobbet för ca 1 timme sedan. Resten av dagen/ kvällen kommer spenderas i min mysdress. Låter som en mysig lördag väll? Inga fel alls!

Gårdagen blev super lyckad. Tack för en bra kväll!
Dock inträffade världens sämsta sak när vi skulle gå på bussen.. Betalade nämligen 934 kr för min bussbiljett in till Karlstad. Bra början på kvällen? Vet inte vad era bussbiljetter brukar kosta men detta ver i alla fall den dyraste jag köpt.. Haha, lite kul äre om man tänker på det! Får ialla fall tillbaks mina 900 kr på tisdag när jag åker in till busstationen.

Nu ska jag greja lite!
PUSSSS & KRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0