Måndag

2011-03-28 ☆ 17:04:02
Nu ska jag laga mat sedan ska jag ta en promenad innan jag ska jobba 20:00. Fy va jobbigt att stänga idag! Jag är verkligen jätte trött och känner bara för att sova på stört. Men men, känns bättre när pengarna rullar in på kontot. Fattar inte hur folk kan säga att pengar inte gör någon lycklig, för det stämmer veckligen inte! Klart man blir lycklig av pengar! Man man shoppa, resa, spara, köpa paket till sina nära & kära OSV... Finns liksom ingen anledning till varför man inte skulle kunna bli lycklig av pengar. ELLER?!

Tänkte slänga upp ett recept på världen godaste sallad som funkar skit bra till nästan allt!
1/2 huvud isbergsallad
1/2 gurka
1 burk majs
2 hackade tomater (Daniel som käkar tomaterna, inte jag!)
1 näve valfria nötter
valfri ost i valfri mängd
Grekisk dressing (köps på påse och blandas med olja & vatten)

Går fort att göra i ording och passar som sagt bra till nästan allt. Great va?

KISSS AND LOOOOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0