Söndag

2011-03-13 ☆ 10:59:56

Hallå ja! Sitter i soffan och myser med en kopp te, inga fel alls!
Tog en sovmorgon idag, välbehövligt! La mig ganska sent igår efter som movie-night med D & D stod på shemat.
Men nu är jag utvilad & pigg i alla fall. Ska strax springa ner till tvättstugan och boka tvätttid så vi kan få bort berget som bara blir större och större.. Hatar verkligen smutstvätt!

Annars då.. Dopet igår var sååå fint! & så giffte sig föräldrarna! Ingen visste någonting så allt var en enda stor överaskning. Super fint verkligen. Stort grattis till er och stort grattis till er fina lilla dotter Emilia.
Jag önskar er all lycka i framtiden.

Nu är Skutten super mysig, min lilla ängel! FÖRESTEN så vällte han ner en stor flaska med vatten rakt i huvudet på mig i natt.. Jag brukar alltid ha en vattenflaska på säng gaveln, och tydigen så var han vaken och busig i natt. Vilket mitt huvud verkligen fick lida av! Fy va ont det gjorde..

Nu ska jag springa ner till tvättstugan!
Bilder från dopet kommer sen!
PUSSSS & KRAAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0