Söndag

2011-03-27 ☆ 15:38:51






















Torsdag-Söndag i Ockelbo!
Japp, torsdag kväll spenderades i bilen i ca 4,5 timmar upp till Ockelbo. Jävligt dryg bilresa måste jag säga!
Kom i alla fall fram runt 00:30 tror jag, så somnade på stört! Fredagen spenderades hemma hos Simon innan vi senare drog in till Gävle på kvällen för att käka mat och ta några drinkar. Skit bra kväll faktiskt! Sedan på lördagen var utgång planerad igen, men det blev bara mos av allting eftersom tågförbindelserna mellan Ockelbo och omvärlden inte är de allra häftigaste.. Men men, avslutade helgen med en hemma kväll in Simons place!
Idag då, både jag och Daniel hade råkat ställa om klockan 2 timmat så åkte tydligen 10:00 i morse trots att hemfärden vara planerar mellan 11-12.. Men men, måste säga att det är otroligt skönt att vara hemma igen!
Verkligen saknat mina små kattttter!! Tack till min älskade lillasyster som passat dom under helgen, massa kärlek till dig gumman!

Nu ska jag ta tag i lite saker inna jag ska hoppa in i en lång-varm-skön dusch!
KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0