Tisdag

2011-03-29 ☆ 16:52:11
Just äte middag, vilket var sååå gott eftersom jag var såå hungrig! Ska bara smälta maten lite till innan jag ska vandra ner till Yellow för att sola i 30 min. Skönt, avkopplande & framförallt välbehövligt!
Sedan står jobbet på schemat mellan 19-22:15, så mer bloggande från min sida blir det inte idag.
Behöver verkligen plugga på naturkunskapen som vi har prov i på fredag, så sjukt stort prov har jag aldrig någonsin varit med om! Lovar er att jag blir såååå glad om jag lyckas få G i betyg. Får plugga som en tok i bilen när jag och C ska på roadtrippp i morgon natt ;) hihihih!

Nej, nu är det soltime! Ha en great kväll.
KISSS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0