Tisdag

2011-03-01 ☆ 21:18:46
Just duschat & smörjt in kroppen, vilket gillas skarpt!

Ska snart gå och lägga mig, börjar återigen 7:00 i morgon och slutar 19:00 Hur duktig på en skala 1-10?!
Ribban är högt satt och jag gillar det! Känns otroligt skönt att ha ett jobb, tro det eller ej! Strax är det vi som står med studentmössorna på huvudet och är då för tillfället världens gladaste arbetslösa. Hur sjukt är inte det?

Well, än är det ganska mycket kvar i skolan. Någon som vill göra alla mina upg? Nej, jag tänkte väll det!
100 dagar kvar.. 100 dagar, det låter ganska mycket, eller?? Nej, det gör det faktiskt inte!

Ha en bra kväll!
Nu är det sov-time!
Sleep tight.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0