Tisdag

2011-03-08 ☆ 10:12:36

Japp, 100 dagarsfesten i morgon kan ju jag glömma! Mår verkligen inte bra för 5 öre. Huvudvärk, feber, kallsvettas, ont i halsen & ont i kroppen.. Kan det bli bättre än så? Jag hatar mitt imunförsvar!
Får faktiskt ta och pallra mig iväg till skolan i morgon, men längre än så sätter jag nog stopp för. Visst, ett under kan ju inträffa så jag mår jätte bra när jag vaknar och sjääälklart så kör vi om det skulle vara så men..
Well, får se hur det blir med den saken..

Jag är en sån korkad människa att när jag har kort hår vill jag att det ska vara långt, men när jag har långt hår vill jag att det ska vara kort.. Säkert många som känner igen sig antar jag?
Men som nårga av er vet vill jag klippa av mig håret efter studenten & balen? Och tro det eller ej, men så blir det nog! Här kommer 3 förslag på snygga korta frisyrer. Vad tycks?







Nu ska jag hoppa i i duschen, mums!
Sen ska jag sova ett tag till, är verkligen sjukt trött..
Skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0