Torsdag

2011-03-24 ☆ 12:39:32
Håller på och städar, packar, viker tvätt OSV! Måste vara rent och snyggt nu när B ska vara hemma hos oss och passa bebisarna när vi drar senare. Kommit en bra bit på vägen nu faktiskt. Her även kommit på att garderoben måååste byggas ut. Får inte plats med någonting längre. Men men.. Är faktiskt snart klar, ska bara skrura golven & diska lite. Sedan måste jag till ICA och köpa chips & cola till B, annars överlever hon aldrig helgen. Hihih, hemsk jag låter men det är sant.. Hon är verkligen besatt i chips & cola.

Förövrigt så varade min skoldag i ca 20 minuter idag. Perfekt att åka buss i ca 3 timmar till Hammarö och tillsbaks för att vara i skolan i ynka 20 min!!! Hade det inte varit för att de 20 minuterna var ett prov så hade en skön sovmorgon väntat min idag. MUMMMS..

Ni får ha en toppen helg i alla fall. Jag ska göra klart allt här hemma nu innan jag ska ut och ta en promenad i solen. Är ju verkligen så underbart fint väder, vilket det har varit ett par dagar. Dock har jag hört att det ska bli kallt igen, hoppas verkligen inte att det stämmer! Är så otroligt trött på vintern! Vill ha sommar & sol!

KISSS AND LOVE / PATRIZIA JOHNNA TRYGG







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0