Torsdag

2011-03-03 ☆ 21:19:59




Skit dåliga cam-bilder..
MEN, idag har i alla fall min älskling köpt ett par svarta skor & ett par mys-tofflor till mig.
Måste ju säga att han är bra söt min älskling!

Jobbat hela veckan, därför jag uppdaterar så dåligt som jag gör. Men detta visste ni ju redan, visst?!
Jobbet flyter i alla fall på bra, är dock väldigt trött och sliten! Men men, endast 3 arbetsdagar återstår av denna veckan. Sedan drar ju skolan igång igen till veckan...

Ska strax krypa ner i sängen, men kände att jag va tvungen att kika runt innan. Hihi, ganska nördig???
Hoppas ialla fall att alla får en toppen helg! Gör ingenting som inte ja skulle gjort ;)
Sleep tight! KISS AND LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0