Lördag

2011-05-07 ☆ 11:22:40
 Tack till alla underbara som gjorde gårdagen kanoooon!
Tyvärr tog jag bara en enda bild med min kamera, men var lugna! Fler bilder kommer så fort resten laddar upp dom. Här kommer i alla fall en bild på min fina vän Emilia Åhlin.



Idag kommer dagen bestå av massa mys! Min kärlek åker i morgon igen, vilket känns skit jobbigt..
Men men, han trillar in nästa fredag igen som tur är! DOCK jobbar jag min långhelg då så vi hinner inte ses någonting på hela helgen i stort sett. Kul va
?

Have a great day!
Nu ska fixa i ordning lite här hemma!
KISS AND LOVE

Kommentarer
Postat av: Ida Celine Jansson

Va fin du är Patrizia!!

2011-05-08 @ 15:05:51
URL: http://celineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0