Måndag

2011-05-09 ☆ 10:27:45

Dagar kvar till studenten: 31
Dagar kvar till balen: 29
Dagar kvar i skolan: 3
Dagar kvar till min 19 års dag: 1
Dagar kvar till min & Daniels 5 års dag: 12

Dagarna verkligen flyger iväg och jag blir mer och mer taggad för varje dag som går! INTE LÄNGE KVAR NU!!

Idag börjar min sista praktik (som i mitt fall är 3 veckors jobb på ica) Kännde att det var ganska ovärt att leta efter ett nytt ställe att vara på när jag lika gärna kan ta mina tre praktikveckor och jobba i stället. Ganska smart?
Min dag börjar alltså 14:00 och avslutas 18:00. När jag slutar står gymmet på schemat, ska verkligen komma igång igen nu!!! Annars så hinner jag nog faktiskt inte med så mycket mer idag, eller vad tror ni?

KISSSS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0