söndag

2011-05-29 ☆ 12:37:16

TILL ATT BÖRJA MED,. STORT GRATTIS PÅ MORSDAG TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA ANNETTE TRYGG! I LOVE YOU!

Gårdagen, eller rättare sagt kvällen spenderades med Elena. Blev en spontan tur till Arvika för att kika in på Olssons brygga. Regnigt och jävligt var det, men människorna runt om en fixade verkligen till stämmningen måste jag säga! Efter detta hände det coolaste någonsin.. Jag har inte käkat hamburgare sedan jag var ca 5 år om jag inte mins fel? Men igår så tog jag faktiskt en tugga av Elenas hamburgare! Ja, det är sant! Är fortfarande förvånad över mig själv, även jävligt stolt. Vill ju lära mig att käka hamburgare igen, kanske är jag på rätt spår nu? Vem vet? ;)

Nu sitter jag i alla fall hemma i soffan och myser. Ska ner och jobba om 1,5 timme, skit kul... Vill bara vara hemma och mysa eftersom älsklingen kommer hem snart. Saknat mig blå tror jag!

well well, har inte speciellt mycket mer att berätta tror jag?
Ha en bra dag i alla fall!
KISS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0