Torsdag

2011-05-12 ☆ 15:54:28
Vet att jag bloggat dåligt, men har inte haft tid! Men nu känner jag verkligen att jag måste skriva av mig lite..
Var nyss ner i tvättstugan för att boka tvätttid, gladerligen fanns den en nu mellan 15-19.. Så jag satte min tvättplupp på den tiden för att sedan gå upp och hämta smutskläder & tvättmedel. Väl nere i tvättstugan igen har någon ärta varit där och tagit min tvätttid och satt sin plupp i tvättstugedörren så inte jag kan komma in där.. Detta är så jävla störande! Fattar inte folk att man får vänta på sin tur eller? Hoppas att tvättmaskinen går i sönder så denna smarta människa lär sig en läxa!!

Förövrigt så har jag ju fyllt 19 år med, hade en jätte bra fördelsedag. Stort tack till alla som firade mig!!
Min fördelsedag spenderades med familjen & lite vänner. Kvällen spenderade jag med the only and only, BEWO. Vi var ute hela dagen och kvällen. (för er som inte mins det var det ju världens finaste värder).

Idag gjordes skolans sista prov, hur underbart tror ni att det känns på en skala? Just idag känner jag mig som världens duktigaste & bästa människa. Om 3,5 veckor är allt klart och jag har då tagit studenten. Helt sjukt, men sant!

10/5-2011  












KISSS AND LOVE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0