A new day!

2011-11-24 ☆ 07:01:23
Trött som aldrig förr har jag just tvingat mig upp ur sängen och precis hunnit slänga i mig en talrik med gröt. Herrugud, jag är helt förstörd idag! Stängde (som varje onsdag på jobbet igår), vilket resulterar att jag som vanligt är super duper trött dagen efter när jag vaknar.

Nu börjar jag i alla fall jobbet om 30 min. Slutar 11:00 idag, vilket känns underbart. Då är det städing för hela slanten i andra lägenheten som gäller. Måste verkligen få skiten klar någongång! Har även tänkt att jag ska baka idag, får dock se vad ryggen säger om det senare.. Som det känns nu orkar jag verkligen inte stå böjd över bänken här hemma.. Någon som har recept på lussebullar? Skicka gärna det i så fall!

I morgon åker älsklingen till åland så god mat och massa mys står på morgondagens schema. Inte helt fel va?
Nej, nu måste jag göra mig i ordning. Ha en bra dag så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0