A new day!

2011-11-25 ☆ 17:07:39
Sitter hemma hos mamma med och myser med en liten del av familjen. Daniel & Morgan är på cinderella och har det trevligt med massa alkohol & julbord. Är jag avundsjuk? Nej, faktiskt inte! Saknar inte att festa överhuvudtaget. Vad jag saknar är att ta några cider eller någon god drink, gå ut och träffa människor och självklart skaka rumpa på dansgolvet. Men för att vara ärlig så har mina än så länge 5, snart 6 månader som nykter inte rört mig ryggen. Att slippa vakna bakis varje lördag och söndag är ta mig fan värt det mesta. Fan va underbart det är. Nog om detta, nykterheten är inga problem alls så länge vi vet vad som väntar om några månader. Längtar efter att få ligga och snosa på vår lilla bebis.. Snart så! :)

På kvällens schema står massa mys (som vanligt) Jag och Bex ska åka hem till mig lite senare och bädda ner oss i soffan framför en skräckis med massa godis. Bra kväll va? I morgon ska vi till stan och shoppa, samt kika på julklappar.

Idag kom Daniels julklapp hem på posten, kan nog medge att jag är bästa tjejen i hela världen. Han borde dyrka mig!

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen. Ha en toppen kväll, skriver mer sen.
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0