Fottografering & kalas

2011-11-27 ☆ 20:21:03
Dagen började med en tripp till karlstad med födelsedagsbarnet (Bea som fyller 17 idag) Där stod sminkning & fottografering på schemat, vilket var skit kul! Synd bara att bilderna var så äckligt dyra, stort minus! Sedan åkte vi till borgvik för att käka middag och tårta. Allt var super gott! Hoppas du haft en bra fördelsedag hjärtat mitt.

Efter firandet åkte jag och Daniel hem för att tömma det sista i lägenheten, så nu kvarstår bara städningen. SKÖNT ATT DET SNART ÄR KLART! Tänkte fixa till det sista i morgon efter att ha umgåts med mycket saknade Elena. Skönt att ha vänner man inte behöver ha pratat med på flera veckor men sedan kan återuppta samtalet där man slutade det. Guld värt om ni frågar mig!

Nu ska jag hoppa i mjukiskläderna och sticka till den andra lägenheten och duscha innan BECK börjar på tvn klockan 21:00. Bilder från dagen kommer i morgon, jag lovar!

GRATTIS IGEN BEA, ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0