Fredag

2011-11-04 ☆ 12:48:23
UNDERBARA FREDAG & UNDERBARA LEDIGHET!

Nyligen hemkommen från KD där vi varit och hämtat ut syrrans pass (vilket är det mest hånade jag någonsin sett) Nu har jag i alla fall myst ner mig i soffan med BEN&JERRYS i högsta hugg, vad gör man inte på en fredag liksom? Idag blir det inte mycket gjort från min sida inte, ska enbart slappa precis hela dagen.

Jag kom på mig själv att jag aldrig skrev någonting i gårkväll. Hela gårdagen spenderades med Bex i alla fall, lika kul och mysigt som varje gång. Blev lite shopping och andra bravader för vår del. Daniel plockade upp oss i stan efter att han slutat jobbet, Då fick även ett skötbord och en babysäng följa med oss hem från IKEA. Bild på detta kommer när vi flyttat och skruvat ihop allt. Jag lovar! Efter detta åkte vi hem och käkade mat som älsklingen fixade i ordning (Daniel är superduktig på att laga mat) Sedan blev det tv-mys resten av kvällen. PERFEKT!

Nu ska jag göra nyttigheter, dvs jag ska ringa försäkringskassan.

NEWS TO THE BABY! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0