Julklappshandel & julskinka

2011-11-26 ☆ 18:47:14
Förlåt att jag inte bloggat än idag, men har haft fullt upp hela dagen! Mesta dels av dagen har spendetats i stan med mamma, Bex och casper. Köpt massa julklappar, sing star och lite annat plock till mig själv. Julklapparna kan jag såklart inte lägga upp bild på men kan säga att jag är nöjd med alla köp! Blev även ett litet inköp till lillan i magen, kan inte motstå bebiskläder! Smälter såfort jag går förbi barnavdelningen på H&M, dom har ju så mycket sött!

Älsklingen (som varit på kryssning sedan igår) kommer hem om ca 2 timmar. Underbar som jag är håller jag på med julskinka för att mysa till adventsstämmningen tills i morgon när vi vaknar. I morgon fyller även världens bästa syser år, stort grattis i förskott hjärtat!

Nej, nu måste jag verkligen fortsätta med julskinkan.
PUSS SÅ LÄNGE!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0