Lördag

2011-11-12 ☆ 14:44:30

Illamåendet igår gick inte över när jag skulle lägga mig, eller heller efter att jag dushat.. 05:20 i morse kollade jag på klockan sista gången, sedan somnade jag i några timmar. Har både haft feber och varit super dålig hela natten... Idag mår jag bättre, dock är jag tröttare än nåååågonsin! Idag får det bli en tidig kväll framför en bra film med min älskling. MYSIGT!

Nu ska jag vara social med mamma en stund till. Hon håller på och pysslar och gör så fint sååå! Vill att det ska vara tisdag nu så jag med kan börja flytta och pyssla till det fint hemma hos oss. Bilder på nya lyan kommer såklart nästa helg när möblerna är på plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0