Måndag

2011-11-14 ☆ 09:17:36
Denna vecka innehåller super mycket bra & kul saker som ska hända. I morgon flyttar vi, FINALY! Sedan på fredag ska jag till barnmorskan och på söndag har jag och Daniel vår 5, 1/2 års dag. Bra vecka va? Känner på mig att den kommer bli toppen bra! Jag längtar verkligen efter barnmorskebsöket på fredag, ska bli kul att se vad som sägs där. Nu i början har man inte varit hos barnmorskan så offta, vilket är ganska tråkigt enligt mig.

Idag ska jag jobba mellan 11-20:15, vilket jag berättade igår va? Detta var ju i alla fall så jag ska kunna sluta tidigare i morgon.

Nu ska jag fortsätta med frukosten! Ha en super bra dag!


Kommentarer
Postat av: <3

http://babystrology.com/

2011-11-14 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0