Måndag

2011-11-14 ☆ 23:10:46
Nu ska jag krypa ner i sängen, är helt slut efter dagens arbetspass!

I morgon står packande, 2 timmars jobb & sedan flytt på schemat. Ska bli sååå kul att äntligen få börja! Håller tummarna stenhårt för att vi får soffan i morgon med, den skulle faktiskt komma under denna veckan. Jag var helt säker på att den skulle komma idag när vi ännu inte hunnit få nyckeln. Men men, tur i oturen som man brukar säga!

Hittade såå mycket fint förut när jag bläddrade i JYSK bladet som trillade ner i brevlådan tidigare idag. Vill faktiskt köpa det allra mesta på jysk just nu. Bla, en vit garderob till babyrumet, en byrå till hallen, mattor, lampor, ljusfat och handdukar är några saker av allt jag vill ha. Dock är det hela 2 veckor kvar till lön, inte kul alls..

JÄSP, nu somnar jag strax!
Sov gott, uppdaterar i morgon om hur allt går med flytten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0