Måndag

2011-11-07 ☆ 09:22:23
God morgon, god morgon! :)

Just käkat 2 bananer så nu ska jag hämta både järntabletter & folsyra så jag inte glömmer ta det idag. Duktigt va? Från och med idag är det skärpning som gäller för min del, på riktigt. Ska inte slarva mer med detta, det är trotsallt viktiga ämnen som jag måste ha i mig under tiden som jag är gravid. Och nu då, till den stora nyheten. Tro det eller ej, men jag håller faktiskt på att överväger om jag ska ta influensa-sprutan detta året. Den rekomenderas till alla gravida. Det trodde ni inte va? Att JAG skulle överväga att frivilligt ta en spruta? Jag som är räddast i hela världen? Har inte riktigt bestämmt mg än. Men eftersom jag vet att jag alltid "drabbas" av influensa och jag vet att jag alltd blir super sjuk kanske det vore ett smart drag av mig? Ska prata med min barnmorska om detta nästa vecka när jag ska dit igen.

Förövrigt så börjar jag jobbet om drygt 1,5 timmar. Känner ingen lust över huvud taget att jobba idag, men men det är bara att bita ihop! Ska försöka få med mig lite mer kartonger hem när jag slutar, tror faktiskt det behövs!

Ha en toppen dag så länge.
Massa kärlek

Kommentarer
Postat av: isssa

blir riktigt stolt över dig när ja läser om sprutan älskling:-) måste ses snart!

2011-11-07 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0