Sliten tjej!

2011-11-28 ☆ 17:03:55

Dagen har spenderats med min mycket goda vän, Elena. klockan 8:30 i morse dukade vi fram frukost och käkade i lugn och ro innan vi begav oss in till Bergvik för att kika lite. Med mig hem fick jag, tro det eller ej, 2 st klänningar. Dock är den ena köpt i en förstor storlek, detta för att jag vill kunna ha den på jul & nyår när jag kommer vara liiiiite större än jag är nu. Bilder på klänningarna kommer senare.

Efter stan åkte jag till den gammla lägenheten för att städa ur det sista, nu kvarstår endast skúrning. Skönt att ha det ur världen nu i alla fall. Daniel ska hämta akvariet sedan när han kommer hem från jobbet. Efter att det hämtats och att moppen dragits över golven ska nycklarna lämnas in sedan hopaps vi slippa gå dit igen. Eller nej, vi ska ju faktiskt dit på torsdag när lägenheten ska besiktas...

Och för er som undrar hur det går här hemma med toan så är dom faktiskt på G nu. Våtrummsmattan finns nu på plats så nu håller som ju i alla fall på och pussla ihop det hela igen. Tror & hoppas det blir klart denna veckan! Skulle vara obeskrivligt skönt att kunna gå upp på natten och kissa när man verkligen behöver det!!! Lägger såklart upp bilder på hur allt ser ut här hemma hos oss såfort allt är klart!

Nu ska jag sjuna lite mer singstar innan Daniels plockar upp mig. PUSSS SÅ LÄNGE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0